Zwroty
W przypadku gdy chcesz zwrócić zakupiony u nas towar musisz spełnić te warunki:
- musisz poinformować nas o zwrocie w terminie do 14 dni od otrzymania przez Ciebie przesyłki
- zwracany towar nie może być używany
- wypełnić formularz zwrotu (formularz zwrotu) i przesłać wedle uznania (mailowo bądź wrzucić do paczki)
- do zwracanego towaru koniecznie dorzuć dowód zapłaty (paragon)
Masz dwie możliwości wysyłki:
- możesz wysłać paczkę na adres
ul. Kaliska 35, 63-308 Gizałki - albo skorzystać z szybkich zwrotów Inpost, kliknij w link i znajdź nasz sklep w “szybkich zwrotach” – szybkiezwroty.pl (Inpost wygeneruje dla Ciebie kod zwrotu, który musisz umieścić na paczce oraz nadać w paczkomacie) InPost – Jak zwrócić paczkę na SzybkieZwroty.pl? – YouTube
Pieniądze zostaną zwrócone na podany przez Ciebie numer konta, jeszcze w dzień otrzymania paczki przez nas. Oczywiście po pozytywnej weryfikacji.
Reklamacje
W przypadku występowania wady towaru masz możliwość złożenia reklamacji.
W ramach reklamacji możesz:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady.
Reklamacje możesz składać:
- mailowo – sklep@ballerspot.pl,
- telefonicznie – 724 722 632.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni.
Towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (formularz reklamacji):
- na adres:
ul. Kaliska 35, 63-308 Gizałki - poprzez szybkie zwroty Inpost szybkiezwroty.pl
WSZYSTKIE PRODUKTY W SKLEPIE OBJĘTE SĄ OKRESEM 1 ROKU GWARANCJI PRODUCENTA
UWAGA – GWARANCJA NIE OBEJMUJE USZKODZEŃ MECHANICZNYCH JAK NP. OBTARCIA, ROZDARCIA, ROZCIĘCIA, ITP. A TAKŻE NIEDBAŁEGO UŻUTKOWANIA TOWARU.